У оквиру пројекта Sharing European Histories који реализују Еуроклио и Фондација Евенс развијено је пет стратегија које наставници историје могу користити за квалитетније подучавање ученика европској историји. Детаљан опис са примерима можете наћи у публикацији која је доступна на српском језик. Општи циљ Дељења европских историја је да помогне младим људима да разумеју сложеност, многострукост и транснационални карактер европске историје и препознају како историја може да укључи све у разумевање Европе. Стратегије подучавања које су осмислили и тестирали наставници за наставнике. Будући да нису повезане са одређеним предметом, могу се применити на много различитих тема у наставним програмима историје и широко су прилагодљиве за наставнике широм Европе. Стратегије подучавања које су осмислили и тестирали наставници за наставнике. Будући да нису повезане са одређеним предметом, могу се применити на много различитих тема у наставним програмима историје и широко су прилагодљиве за наставнике широм Европе: Коришћење прича из прошлости за подучавање ученика о његовој сложености; Коришћење комеморативних пракси за подучавање да је историја конструисани наратив; Коришћење биографија предмета да би се открило како су наше прошлости међусобно повезане; Анализирање историјских личности како би се разумело како и зашто се другачије перципирају; Проучавање историје идеја ради учења о континуитету и променама.

Преузми публикацију: Дељење европских историја – стратегије за подучавање

Оставите коментар