Наставници о настави: Како практичари виде тренутни положај и будућност развоја образовања историје широм западног Балкана

e-Pact

EUROCLIO je објавio извештај „Наставници о настави: Како практичари виде тренутни положај и будућност развоја образовања историје широм западног Балкана“. Извештај је публикован у сарадњи са CDRSEE и Удружењима наставника историје са западног Балкана.

Извештај је настао у контексту пројекта EUROCLIO  – ePACT , који има за циљ промовисање демократичног образовног система на западном Балкану кроз реформу формалног школског образовања. Задатак истраживања је да одговори на бројна питања као што су:

  • Како наставници прилазе курикуларним очекивањима која диктирају државни органи?
  • На који начин користе школске материјале прописане од стране образовних власти, али и како би волели да промене ове материјале?
  • Како различити елементи њиховог друштвеног контекста одређују начин на који се баве осетљивим и контроверзним темама у учионици?
  • Да ли се парадигма наставе историје променила са доминантног монолошког приступа на наставу орјентисану на исходе?

Извјештај разматра фундаментално питање резултата међународних иницијатива усмерених на наставу историје. Ова велика студија покушава да донесе одговоре на ова важња питања, заједно са експертима за наставу историје и практичаре из региона, а има за циљ да пружи увид у потребе наставника историје.

Извештај је тренутно доступан само на енглеском језику, али ће бити преведен на српски, босански, хрватски, македонски, црногорски и албански језик.

Преузми извештај 

Оставите коментар