22140874_10155693128388058_4475051582048036308_nСастанак аутора пројекта Learning a History that is ‘not yet History’ одржан је у Осјеку у периоду од 29. септембра до 1. октобра 2017. На састанку у Осјеку ауторски тим направио је преглед и ревизију свих материјала, а посебан акценат је стављен на ревизију кључних речи како би крајњим корисницима олакшали претрагу базе. Рад на прикупљању података и креирању базе/репозиториума препоручених материјала о „ратовима 90-тих“ на простору бивше Југославије ушао је у завршну фазу. Експертски тим наставио је да припрема је заједнички документ о препорукама и методичким смерницама о „учењу о ратовима 90-тих“ и могућностима имплементације у наставу.


Циљеви пројекта су: прикупљање, евалуација и презентовање резултата иницијатива и различитих пројеката о ратовима на простору бивше Југославије; повезивање наставника историје у Европи и прикупљање информација како се о сукобима 90-тих година предаје на мултиперспективан начин; укључивање студената историје из европских земаља у процесе мултиперспективног приступа настави историје о сукобима 90-тих; упознавање наставника историје у Европи (формалног и неформалног сектора) о изазовима са којима се суочавају они који подучавају о 90-тих година у земљама бивше Југославије; допринос на пољу европске културе сећања путем подизања свести међу наставницима, студентима и ученицима да су могући заједнички приступи веома осетљивим темама из прошлости.

Погледај још:

Трећа регионална EUROCLIO летња школа Going beyond Pride and Pain? – Албанија 2017.

Споменици на нишану – затирање историје и сећања

Четврти радни састанак аутора и координатора пројекта Learning a History that is ‘not yet History’ одржан је у Бања Луци

Радионице у Хагу – Транзициона правда и настава историје

Ауторски састанак регионалног ауторског тима пројекта Learning a History that is ‘not yet History’ одржан је у Београду

Нови регионални пројекат – Учење историје која то још увек није

Оставите коментар